nitro
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: tSp
|
Wysłany: Pon 20:01, 11 Lut 2008 Temat postu: Zaawansowane skrypty - zobacz to zanim topic! |
|
|
Witam,
poniżej zamieszczam skrypty o najczestrzej pytalnośi
1. Zwiększanie, zmniejszanie glosności dwoma klawiszami:
Kod: | alias "vol0" "volume 0.0; developer 1; echo -[ volume 0% ]-; developer 0; alias volup vol1; alias voldown vol0"
alias "vol1" "volume 1.0; developer 1; echo -[ volume 10% ]-; developer 0; alias volup vol2; alias voldown vol0"
alias "vol2" "volume 2.0; developer 1; echo -[ volume 20% ]-; developer 0; alias volup vol3; alias voldown vol1"
alias "vol3" "volume 3.0; developer 1; echo -[ volume 30% ]-; developer 0; alias volup vol4; alias voldown vol2"
alias "vol4" "volume 4.0; developer 1; echo -[ volume 40% ]-; developer 0; alias volup vol5; alias voldown vol3"
alias "vol5" "volume 5.0; developer 1; echo -[ volume 50% ]-; developer 0; alias volup vol6; alias voldown vol4"
alias "vol6" "volume 6.0; developer 1; echo -[ volume 60% ]-; developer 0; alias volup vol7; alias voldown vol5"
alias "vol7" "volume 7.0; developer 1; echo -[ volume 70% ]-; developer 0; alias volup vol8; alias voldown vol6"
alias "vol8" "volume 8.0; developer 1; echo -[ volume 80% ]-; developer 0; alias volup vol9; alias voldown vol7"
alias "vol9" "volume 9.0; developer 1; echo -[ volume 90% ]-; developer 0; alias volup vol10; alias voldown vol8"
alias "vol10" "volume 10.0; developer 1; echo -[ volume 100% ]-; developer 0; alias volup volmax; alias voldown vol9"
alias "volmax" "developer 1; echo Volume MAX ; developer 0"
alias "volup" "vol2"
alias "voldown" "vol0"
alias "mute" "vol0"
bind "KLAWISZ" "volup"
bind "KLAWISZ 2" "voldown" |
2. Zmiana widoku ręki z lewej na prawą jednym klawiszem:
Kod: | alias prawa "cl_righthand 1; bind F5 lewa"
alias lewa "cl_righthand 0; bind F5 prawa"
bind "F5" "prawa" |
3. Zmiana koloru celownika przy strzale:
Kod: |
alias +kolor "+attack; wait; adjust_crosshair"
alias -kolor "-attack; wait; adjust_crosshair"
bind "MOUSE1" "+kolor" |
4. Informacja do drużyny przy podkladaniu bomby (C-4):
Kod: | alias +c4 "weapon_c4; +duck; +attack; coverme; say_team Cover me I'm planting the bomb"
alias -c4 "-duck; -attack"
bind "KLAWISZ" "+c4" |
5. Informacja do drużyny przy rozbrajaniu bomby (C-4):
Kod: | alias +def "+use; coverme; say_team Cover me I'm defusing the bomb"
alias -def "-use"
bind "KLAWISZ" "+def"
|
6. Ciche chodzenie bez trzymania klawisza:
Kod: | alias "walkON" "+speed;bind capslock walkOFF"
alias "walkOFF" "-speed;bind capslock walkON"
bind "CAPSLOCK" "walkON" |
7. Infromacja do drużyny o przeładowaniu:
Kod: |
alias reload "+reload; say_team Reloading"
bind "r" "reload"
|
8. Zrobienie screena z gry bez napisów, radaru itp.:
Kod: | alias takesnap ".cs_on; wait; wait; snapshot; .cs_off; wait; wait; developer 1; echo
Screenshot Complete; developer 0"
alias .cs_on "clear; hud_draw 0; cl_observercrosshair 0; crosshair 0;
r_drawviewmodel 0; hideradar; net_graph 0; scr_centertime 0"
alias .cs_off "hud_draw 1; cl_observercrosshair 1; crosshair 1; r_drawviewmodel 1;
drawradar; net_graph 3; scr_centertime 8"
bind "KLAWISZ" "takesnap" |
9. Rozmowa przez mikrofon bez trzymania klawisza:
Kod: | alias voiceON "+voicerecord; bind KLAWISZ voiceOFF"
alias voiceOFF "-voicerecord; bind KLAWISZ4 voiceON"
bind "KLAWISZ" "voiceON" |
10. Wszystkie bronie są w prawym ręku, nóz w lewym:
Kod: | bind "1" "slot1; cl_righthand 1"
bind "2" "slot2; cl_righthand 1"
bind "3" "slot3; cl_righthand 0"
bind "4" "slot4; cl_righthand 1"
bind "5" "slot5; cl_righthand 1"
bind "6" "slot6; cl_righthand 1"
bind "7" "slot7; cl_righthand 1"
bind "8" "slot8; cl_righthand 1"
bind "9" "slot9; cl_righthand 1" |
11. Skrypt na zmiane celownika dynamiczny, niedynamiczny:
Kod: | alias dcr "dcr1"
alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2"
alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1"
bind "KLAWISZ" "dcr" |
12. Włącza, wylacza widok broni:
Kod: | bind "MWHEELUP" "alias m_pitch r_drawviewmodel 1"
bind "MWHEELDOWN" "alias m_pitch r_drawviewmodel 0" |
Opis: Rolka w góre - pokazuje model broni, rolka w doł chowa broń.
13. Właczenie, wylaczenie widoku broni jednym klawiszem:
Kod: | alias xx "x1"
alias x1 "alias m_pitch r_drawviewmodel 1; alias xx x2"
alias x2 "alias m_pitch r_drawviewmodel 0; alias xx x1"
bind "KLAWISZ" "xx" |
14. Puszczanie muzyki, melodyjki w czasie gry:
Kod: | bind "F11" "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; echo Muza ON"
bind "F12" "voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; -voicerecord; echo Muza OFF"
|
Opis: Nazwij plik voice_input.wav i wrzuc go do katalogu cstrike.
Jakośc wav'a: 8000hz, 16bit, mono.
15. Skok z kucnięciem:
Kod: |
alias +cjump "+jump; wait; -jump; +duck"
alias -cjump "-duck"
bind "KLAWISZ" "+cjump"
|
16. Chodzenie z kucnięciem bez trzymania klawisza:
Kod: | alias "duckon" "+duck; bind ctrl duckoff"
alias "duckoff" "-duck; bind ctrl duckon"
bind "ctrl "duckon" |
17. Naciskasz TAB pojawia sie showscore, naciskasz drugi raz znika:
Kod: |
alias tabelaon "+showscores; bind TAB tabelaoff"
alias tabelaoff "-showscores; bind TAB tabelaon"
bind TAB "tabelaon"
|
18. Naciskamy TAB pojawia się showscore oraz netgraph 3, puszczamy znikają showscores oraz ustawia się netgraph 0:
Kod: | alias +stats1 "+showscores; net_graph 3"
alias -stats1 "-showscores; net_graph 0"
bind tab "+stats1"
|
19. Kucasz - celownik dynamiczny, wstajesz celownik niedynamiczny:
Kod: | alias dcr "dcr1"
alias dcr1 "cl_dynamiccrosshair 1; alias dcr dcr2"
alias dcr2 "cl_dynamiccrosshair 0; alias dcr dcr1"
bind "ctrl" "+duck; dcr"
|
20. Naciskasz 'KLAWISZ' podajesz nazwe demka i nagrywasz:
Kod: | alias dem0 "dem1"
alias dem1 "messagemode record; alias dem0 dem2"
alias dem2 "stop; alias dem0 dem1"
bind "klawisz" "dem0" |
Post został pochwalony 0 razy
|
|