nitro
Administrator
Dołączył: 11 Lut 2008
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: tSp
|
Wysłany: Czw 19:51, 21 Lut 2008 Temat postu: Regulamin Ligi |
|
|
Zanim zaczniesz grę to przeczytaj to !!
1. # Mecze
Wszystkie mecze grupowe zostaną rozegrane w terminie podanym przez administratora. Jeśli termin nie odpowiada klanom mogą uzgodnić między sobą aby przesunąć mecz na wcześniejszą godzinę tak aby nie opóźniać ciągłości ligi.
W fazie grupowej mecze rozgrywamy na zasadzie 5on5 mr.15 tylko jedną mape wylosowaną przez admina i podaną na forum. Zaś w fazie PLAY OFF gramy już systemem mr.12 dwie mapy wybrane przez klany.
Mecze grupowe gra sie na zasadach mr15, 5on5, jedna mapa ... A wiec zdobycie 16 pkt oznacza zwycięstwo. Mecze fazy PLAY OFF gra sie na zasadach 5on5 i zdobycie 25 pkt oznacza zwyciestwo.
2. # Punktacja grupowa
» Wygrana 3pkt
» Remis 1pkt
» Porażka 0pkt
3. # Mapy
>> de_dust2, de_nuke, de_cbble, de_inferno, de_cpl_mill, de_train
4. # Cheaty
Wszelkiego rodzaju wspomagaczy gry są ZABRONIONE ! Za użycie cheatu drużyna dostaje automatycznego bana z ligi Wink Używanie bugów na mapach jest zabronione i będzie karane utratą 5 rund(od jednego buga).
Zabronione jest również granie na 16tu bitach !
5. # Skrypty
Nie wolno używać takich skryptów jak:
* no recoil
* bunnyhop
* burst fire
* 180 turn script
* awp fast zoom script
6. # Konfiguracja serwera
Serwer na ktorym rozgrywany ma byc mecz musi byc odpowiednio skonfigurowany czyli "cfg esl 5on5 mr12/mr15". Jeśli serwer gospodarza nie będzie odpowiednio skonfigurowany drużyna gospodarza przegrywa mecz w/o.
7. # W/O
Gdy nie będzie kontaktu z jednym klanem do godziny startu meczu, automatycznie klan nie stawiający się przegrywa walkowerem. Gdy tak się stanie, prosze pisać na forum w temacie tego meczu. Mam nadzieje że takich sytuacji będzie jak najmniej.
8. # HLTV
Na każdym meczu powinno być HLTV. Gdy owego nie będzie, można nagrywać demka po przez record. Demek nie trzeba dostarczać , chyba że drużyna przeciwna poprosi o nie. Maksymalnie można poprosić o demka 3 graczy godzine po zakończeniu meczu. Jeśli drużyna poproszona o demka nie dostarczy ich w wyznaczonym terminie przegrywa wygrany mecz.
9. # Nicki podczas meczy
Każdy gracz jest zobowiązany do używania nicka identycznego, jaki wprowadził CL gdy zgłaszał klan do udziału w lidze.
10. # Zachowanie graczy
Wszyscy uczestnicy rozgrywek proszeni są o kulturalne zachowanie wobec innych zawodników oraz członków zespołu administratorów; traktuj innych z klasą i należytym szacunkiem, którego oczekujesz również wobec swojej osoby! Gdy jednak ktoś będzie kogoś obrażał podczas meczu czy też na forum prosze o zrobienie screena. (zachowanie te będzie odpowiednio ukarane czyli 4 pkt. karne i Ostrzeżenie, 2 żółte kartki są równoważne wyrzuceniem z ligi).
11. # Screeny ćwiartek
Obowiązkowo admin serwera na którym jest grany mecz powinien dać screeny ćwiartek na forum w temacie owego meczu.
12. # SS
OBOWIĄZKOWO każdy gracz ma obowiązek zrobić na każdym meczu screen smoke z tabelą wyników. Bardzo ważne jest również żeby na screenie był widoczny model drużyny przeciwnej. Za nie zrobienie lub za złe zrobienie można się ubiegać o wyrzucenie z ligi.
13. # Pausy
Nie wolno bawić się pausami w trakcie meczu. Maksymalny czas trwania pausy 2min. Dozwolona ilość używania paus podczas meczu: 3. Jeśli ktoś nadużyje puasy w czasie meczu lub będzie się bawił prosze zrobić screena consoli aby potem rozwiązać problem.
14. # Serwer
Jeśli dwie drużyny przed meczem nie będą miały serwera, to działa to na niekorzyść dwóch klanów. Proszę pisać na forum do któregoś admina na wiadomość prywatną w celu pożyczenia serwera.
15. # Czas podawania wyników meczy
Wyniki meczy grupowych jak i meczy poza grupowych TRZEBA wpisać na forum w odpowiedni temacie odrazu po zakończeniu meczu. Nie zapisanie wyniku przez obie drużyny w ten sam dzień kiedy odbywają się mecze traktuje mecz jako remis i dziele pkt. Czas na napisanie wyników meczy grupowych wynosi 2 godziny. Natomiast wyniki meczy poza grupowych należy podawać najpóźniej 10 min po zakończeniu meczu.
16. # Pierwszeństwo w zapisach
Warunki aby dany klan był zapisany w pierwszej kolejności to:
1. Klan steam (ns) + serwer
2. Klan steam (ns)
17. # Ustawienia gracza
Oto ustawienia gracza jakich jest zobowiązany w czasie meczu posiadać:
ex_interp 0.01
cl_cmdrate 101
cl_updaterate 101
rate 25000
18. # Clan Leader każdego klanu
Każdy CL bądź przedstawiciel danego klanu musi się zarejestrować na forum!
19. # Dyskusje
Każda dyskusja z adminem jak i zachowanie wobec niego może być karane pkt karnymi! Pamiętaj że każda decyzja ADMINA jest niepodważalna i nie ulega dyskusji na forum!
20. # Zapisy
Jest to liga 4fun więc gramy dla zabawy. Zapraszam klany steam do zapisów oraz informuję że każdy klan który się zapisze w lidze jest zobowiązany w niej uczestniczyć na bierząco.
!!! GL & HF !!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|